Vielä ehdit Vihreiden puolueristeilylle

Vihreiden III puolueristeily Vantaalla 2.–3.11. – osta lippusi nyt!

Vielä ehdit mukaan vuoden hauskimpaan vihreään tapahtumaan: Vihreiden III puolueristeily järjestetään la 2.– su 3.11. Sokos Hotel Vantaalla. Luvassa on jälleen yksi tiukka päivä ja yksi hullu yö punnittua puhetta politiikasta ja koko liuta hyvää vihreää seuraa. Älä jätä tätä väliin!

Puolueristeilyn ohjelma on viimeisiä varmistuksia vaille valmis ja löydät sen alta. Risteilyn pääpuhujaksi saapuu Heidi Hautala.

Lisätietoa puoluristeilystä löydät myös osoitteesta www.vihreat.fi/puolueristeily.

Kaikki vihreiden jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan puolueristeilylle. Lippusi ehdit hankkia 20.10. mennessä osoitteesta: www.vihreat.fi/kauppa.

PUOLUERISTEILYN OHJELMA
(muutokset mahdollisia)

LAUANTAI 2.11.

Kello 14.30
CHECK-IN

Risteilyisännät ja -emäntä toivottavat risteilyväen tervetulleiksi haitarimusiikin tahdissa. Luvassa myös perinteinen risteilykuvaus!

Kello 15–15.45
RISTEILYN AVAUS
Tulisuudelma

Vihreiden puheenjohtajan Ville Niinistön tervehdyssanat, pääpuhujana Heidi Hautala.

Kello 15.55–16.40 – Ensimmäiset seminaarit

MIKSI VIHREÄT OVAT NIIN OMAHYVÄISIÄ?

Keskustelijoina juontaja-toimittaja Tuomas Enbuske, Yle Uutisten politiikan toimituksen päällikkö Pekka Ervasti ja Voima-lehden toimituspäällikkö Susanna Kuparinen. Keskustelun vetää toimittaja Sanna Ukkola (Yle).

ONKO EUROOPASTA TULOSSA MENETETTY MANNER?

Euroopalla on ollut parempiakin aikoja: yhteiskunnan ristiriidat ovat kasvaneet, väestö ikääntyy, työttömyysluvut ovat synkkiä ja globaali asema kaventunut. Mikä neuvoksi? Europarlamentin Vihreän ryhmän keskustelussa Kai Mykkänen (EK) ja Kaisa Penny (Euroopan Demarinuorten puheenjohtaja). Keskustelun juontaa europarlamentaarikko Tarja Cronberg.

SEKSI VAPAAKSI!
ViNO puhuu taas seksistä. Esiintyjät varmistuvat myöhemmin.

Kello 16.50–17.35 – Toiset seminaarit

ONKO RUOHO VIHREÄMPÄÄ AIDAN TOISELLA PUOLELLA?

Miksi poliitikko päättää vaihtaa puoluetta? Keskustelemassa Harriet Lonka (kesk.), Henrik Jaakkola (vas.) ja Hannele Luukainen (kok.). Keskustelun juontaa Susanna Rahkonen.

PITÄÄKÖ VALTION OMISTAA PASKOJA FIRMOJA?

Keskustelemassa Talouselämä-lehden päätoimittaja Reijo Ruokanen ja Solidiumin sijoitusjohtajan paikalta opintovapaalle jäänyt Eeva Ahdekivi. Tilaisuudeen juontaa omistajaohjausministerin erityisavustajana toiminut Lauri Korkeaoja.

Kello 17.45–18.30 – Kolmannet seminaarit

PECHA KUCHA (Visio)

20 kuvaa kertoo enemmän kuin 20 000 sanaa! Pecha Kuchassa yhdellä esiintyjällä on 20 kuvaa ja 20 sekuntia aikaa kertoa yhdestä kuvasta. Esiintymässä toimittaja Heikki Aittokoski, muotisuunnittelija Tiia Vanhatapio, someguru Matti Kari ja kaivosaktiivi Riikka Karppinen.

VIHREÄT KOHUT – MITÄ TEHDÄ, KUN MAITO ON JO MAASSA?

Kriisiviestintä on helppoa – etenkin jos sitä tarvitsee vain kommentoida, eikä tehdä. Miten poliittinen kriisi pitäisi hoitaa julkisuudessa niin, että siitä selviää kunnialla? Keskustelemassa Iltalehden toimittaja Tommi Parkkonen, MTV3:n politiikan toimittaja Timo Haapala ja Helsingin Sanomien toimittaja Heli Suominen, Keskustelun juontaa toimittaja Kyösti Hagert.

Kello 17–19
EUROVEISUT
Pub Hertas

Armon Vihreät tanssittaa ihan homona

Kello 19–22
ILLALLINEN JA ILTATILAISUUS
Tulisuudelma

Yleisöä viihdyttää Veijo Midin & Modulien eletroninen musiikkishow sekä Jari Haaviston vetämä huutokatrilli.

Kello 22
Tulisuudelman ovet avautuvat suurelle yleisölle

SUNNUNTAI 3.11.

Kello 11