Puolueristeily 2.-3.11.2013, liput myynnissä nyt

Tervetuloa mukaan Vihreiden III puolueristeilylle! 2.-3.11.2013 SOKOS HOTEL VANTAA Luvassa on jälleen yksi tiukka päivä ja yksi hullu yö punnittua puhetta politiikasta ja koko liuta hyvää vihreää seuraa. Älä jätä tätä välistä! Vihreiden III puolueristeilyllä mukana mm. Tuomas Enbuske, Pekka Ervasti, Susanna Kuparinen ja Sanna Ukkola. Pääpuhujaksi saapuu Saksan vihreiden puheenjohtaja Cem Özdemir. Ohjelmassa on tuttuun tapaan luvassa yksi pääkeskustelu ja kolme seminaaripalettia, joissa kussakin voi valita yhden kolmesta puheohjelmasta. Luvassa on siis keskustelua muun muassa vihreästä aluepolitiikasta, puolueloikkareista, kohuista ja kriisiviestinnästä, valtionomistuksesta sekä siitä, miksi vihreät ovat muka niin ylimielisiä – vai ovatko? Lisäksi luvassa on Pecha Kucha, haitarimusiikkia ja karaokea. Risteily alustava aikataulu Lauantai 2.11 14.00 Check-in 15.00-15.45 Avaustilaisuus / Vihreiden puheenjohtaja Ville Niinistö, Saksan vihreiden puheenjohtaja Cem Özdemir 15.55-16.40 Kolme vaihtoehtoista ohjelmaa 16.50-17.35 Kolme vaihtoehtoista ohjelmaa 17.45-18.30 Kolme vaihtoehtoista ohjelmaa 18.30-19.00 ”Kaunistautumistauko” 19.00-22.00 Illallinen ja iltatilaisuus Tulisuudelmassa 22.00- Tulisuudelman ovet avautuvat kaikille Sunnuntai 3.11 11.00 Aamiainen 12.00 Check out LIPUT Risteilylle pääset ostamalla lipun verkkokaupastamme: https://kauppa.vihreat.fi/**tuotteet/muut-tuotteet Jos ostat lippusi 30.6. mennessä, saat sen alehintaan 80 euroa/hlö kahden hengen huoneessa ja 110 euroa/henkilö yhden hengen huoneessa, opiskelijat, eläkeläiset ja työttömät 60 euroa/henkilö – 2 hengen huoneessa. Normaalihintaiset liput (90 e/henkilö 2 hengen huoneessa , 120 e/henkilö 1 hengen huoneessa, opiskelijat, eläkeläiset ja työttömät 70 e/henkilö 2 hengen huoneessa) ovat myynnissä 20.10. saakka.